لینکرام

معرفی لینک کانال و گروه تلگرام

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین لینکدونی تلگرام کدام است؟

این روزها با یک جستجوی ساده در فضای وب میتوان هزاران کانال لینکدونی رو به راحتی و هیچ زحمتی پیدا کرد، اما سوال اینجاست که آیا این لینکدونی ها قابل اطمینان و بازدهی مناسب را خواهد داشت !؟

جواب این سوال خیر است و نمیتوان به همه آنها اطمینان کرد متاسفانه سودجویانی وجود دارند که فقط به فکر خالی کردن جیب شما هستند و فرقی براشون نداره که لینک شما بازدهی داشته یا نه

بنابراین باید با احتیاط بالایی عمل کنید و هر کسی اعتماد نکنید، در اینجا و در این پست از وبلاگ آموزشی لینکرام قصد دارم یک لینکدونی تلگرام مناسب که بازدهی بسیار بالایی را دارد خدمتتون معرفی کنم.

نگران هزینه های تبلیغ نباشید، ما لینکدونی رو خدمتتون معرفی میکنیم علاوه بر بازدهی بالا هزینه های بسیار ناچیزی هم از شما دریافت میکنند.

همینک در کانال لینکدونی تلگرام عضو شده و از طریق آیدی پشتیبانی لینک خودتون رو بفرستید تا در کانال ثبت بشه

اگر سوال یا مشکلی داشتید از طریق بخش نظرات همین مطلب هم میتوانید مطرح کنید تا راهنماییتان کنیم.

۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی سعیدی

لینک بهترین گروه های دوستیابی و چت تلگرام

گروه های دوستیابی تلگرام

ارتباطات بین دوستان این روزها بسیار اسان و سریع شده به مدد پیام رسان های داخلی و خارجی؛ و از آنجایی که پیامرسانهای خارجی مانند تلگرام توانسته با قدرت بسیار بالاتری نسبت به سایرین عمل کند جزو محبوب ترین رسانه در بین مردم و ایرانی ها شده است.

با محبوبیت بسیار بالایی که پیام رسان تلگرام ایجاد کرده بعد از فیلتر شدن هم همچنان مردم با ضدفیلتر از این سرویس استفاده میکنند و در حال حاضر تقریبا میشه گفت که از تمام شهرهای ایران گپ و گروه چت ایجاد شده است.

گروه دوستیابی به گپ و گفت و همچنین دورهمی های گرمی که بین دختر و پسرهای ایرانی شکل میگیرد و به عنوان یک تفریح به حساب می اید، لینک این گروه ها تقریبا در سراسر گوگل قابل دسترسی است و ما در این پست قصد داریم شما رو به لینکی هدایت کنیم که میتوانید بهترینها رو که هم گروه های فعال و شلوغ هستند در اختیار داشته باشید.

ابتدا فیلتر شکن خود را فعال کنید و سپس وارد صفحه  گروه های دوستیابی تلگرام  شوید، لینکهای مورد نظر خودتون رو به راحتی پیدا و دریافت کنید و با عضویت در آنها از چت و گپ با دوستان خودتون لذت ببرید.

۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۶ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی سعیدی

معرفی گروه های تلگرام برای چت و گپ

با استقبال بسیار زیاد کاربران ایرانی از گروههای چت و گپ تلگرام در این مطلب قصد داریم لینک بهترین گروه رو خدمتتون معرفی کنیم تا شما هم اگر علاقمند هستید، در این گروههای چت عضو بشید و از دورهمی های دوستانه لذت ببرید.

برای بعضی از افراد مهم هست که در گروهی که عضو میشوند از استان یا شهر خودشان باشد، با توجه به تعداد بسیار بالای گروهها حتما لینک گروه شهر مورد نظرتون هم به راحتی پیدا خواهد شد.

مدیریت گروههای تلگرامی این روزها کمی سخت و دشوار شده با اینکه ربات های تلگرام پیشرفت خوبی داشته اند ولی برای مدیریت گروه تلگرام باید زمان زیادی صرف کنند و تقریبا همیشه آنلاین باشند، به همین دلیل بعضا مدیران گروه گاهی خسته شده و شاید گروهشان را رها کنند و فضای گروه نامناسب شود.

در اینجا قصد داریم برای شما عزیزان کانالی رو معرفی کنیم که هر روز لینک گروه های فعال و سالم ارسال میشود که میتوانید با عضویت این لینکها رو دریافت کنید.

کانال لینکدونی  گروه تلگرام  بهترین گزینه برای عضویت و دریافت لینک میباشد. همینک با مراجعه به این کانال لینکهای مورد نظرتون رو دریافت کنید.

۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۰ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی سعیدی